Kim jest partner?

Mikrovolt to wrocławska spółka technologiczna zajmująca się innowacyjnymi technologiami. Tworzą ją energiczni inżynierowie-wynalazcy, którzy swoje produkty zastrzegają patentami z ochroną na cały świat. Dobre bo Polskie, duma!

Jakie wyzwanie postawiono przed nami?

Plasma Fission – nóż plazmowy – to ich najnowszy wynalazek. Jest to urządzenie jakiego wcześniej nie było w takiej formie. Tym większe wyzwanie było przed nami, by pokazać je w sposób zrozumiały, fachowy, a zarazem atrakcyjny. Podjęliśmy rękawicę i stanęliśmy do walki.

Jak poradziliśmy sobie z tym wyzwaniem?

Wiedząc, że adresatem filmu promocyjnego będą głównie lekarze z prywatnych klinik dermatologicznych skupiliśmy się na rzeczach najważniejszych. Postawiliśmy na czynnik „proof of use”, czyli pokazania lekarzy już korzystających z powodzeniem z urządzenia.
Innym aspektem było intrygujące zaprezentowanie noża plazmowego. Tutaj poszliśmy w ujęcia packshotowe z różnym charakterem światła i perspektywy. Całość skąpaliśmy w korespondującej muzyce klasycznej z dodatkiem kwestii lektorskich.

Co z tego wynika dla klienta?

Wejście w posiadania uniwersalnego narzędzia promocyjnego swojego wynalazku. Film służyć klientowi będzie w ofertowaniu się nowym partnerom biznesowym, prezentacjach na targach medycznych oraz reklamie międzynarodowej. Krótki i treściwy film to otwarcie się na szersze wody i prezentacja urządzenia na nowych rynkach.