Kim jest nasz partner?
Garmin nawiązał owocną współpracę z agencją Snow PR. To połączenie dwóch silnych graczy, którzy postanowili stworzyć coś wyjątkowego.
Jakie wyzwanie postawiono przed nami?
Celem było nakręcenie dwudniowego wydarzenia w charakterze Boot Campu, w którym wzięli udział ludzie związani ze światem sportu oraz influencerzy w urokliwej Polanicy Zdrój. Miejscówka zaskarbiła sobie serca uczestników, którzy realizowali różnorodne aktywności takie jak jazda rowerem gravelowym i górskim, joga na świeżym powietrzu czy biegi z trenerem.
Jak to wyzwanie rozwiązaliśmy?
Mimo wyzwań związanych z zmiennymi warunkami pogodowymi, koniecznością mobilności i dostarczeniu materiałów w czasie rzeczywistym przygotowaliśmy się odpowiednio i zaplanowaliśmy każdy szczegół tak, aby efektywnie wykorzystać dostępny czas i możliwości nagrywania gromadząc materiał i przystępując do szybkiego montażu. Wszystko to zgodnie z ustalonym planem i pod silną presją czasu.
Co to oznacza dla marki?
Dzięki naszej współpracy i intensywnej pracy w terenie, udało nam się dostarczyć materiały w czasie rzeczywistym, które spełniały najwyższe standardy. To z kolei umożliwiło marce pokazanie się w nowoczesnym świetle i zaprezentować swoje nowości w atrakcyjny sposób. Produkcja dotyczyła 3 rolek na social media. Materiały te później były bardzo chętnie udostępniane przez zaproszonych gości wydarzenia.