Kim jest partner?

Fabrix to pracownia zaopatrująca firmy w niecodzienną i szytą na miarę odzież brandingową. Wymyślają, projektują, produkują i dostarczają świadome trendów i wysokiej jakości ubrania dla najciekawszych firm na rynku.

Z jakim problemem przyszedł?

Dotarcia ze swoim produktem do nowych klientów.

Jak rozwiązaliśmy ten problem?

Skupiliśmy się na pokazaniu, jaką wartość dla Fabrixa wnosi produkt. Uwieczniliśmy ten moment w trakcie imprezy urodzinowej firmy Callstack – gdy nastąpił pokaz nowej kolekcji odzieży dedykowanej dla pracowników

Co z tego wynika dla Fabrixa?

Dla Callstack był to bardzo silny punkt imprezy urodzinowej. Z jednej strony to nietuzinkowa niespodzianka podczas samego wydarzenia będąca sama w sobie atrakcją. Ale, co być może jeszcze ważniejsze, to duży ukłon pracodawcy dla swoich pracowników. Odzież która została im sprezentowana to coś, co wychodzi poza klasyczny „merch” firmowy. To ciuchy na takim poziomie wykonania i designu, że chce się je nosić na co dzień. I to wszystko uwieczniliśmy w swoistym „aftermovie” wraz z całym magazynkiem krótszych filmów wertykalnych pod krótkie reklamy na social media. Fabrix ma teraz film promocyjny, który może pokazywać innym potencjalnym klientom w ramach trailera.

Wypowiedź klienta

Współpraca z Mojo Movies poziom top! Profesjonalnie, sprawnie, super komunikacja. Robiliśmy nagrywki z eventu kolekcji ubrań www.fabrix.clothing – team Mojo od razu wczuł się w nasz klimat, pierwsza wersja filmu praktycznie w punkt, poprawki to była kosmetyka. Dzięki!

Krzysztof Pawlak – Co-Founder „Fabrix”